Direktna Banka koristi kolačiće (cookies) koji služe poboljšanju funkcionalnosti sajta i ne sadrže lične podatke. Više o kolačićima pročitajte u Zaštiti privatnosti.

Bezbedna kupovina na internetu

Mastercard karticama Direktne Banke

Mastercard SecureCode je besplatan unapređeni sistem zaštite od neovlašćenog korišćenja Vaše Mastercard debitne i kreditne kartice tokom procesa kupovine na internetu.

Direktna Banka je svim svojim korisnicima Mastercard platnih kartica omogućila korišćenje Mastercard SecureCode-a, kao unapređenog sistema zaštite tokom procesa kupovine na internetu, što podrazumeva dodatnu proveru identiteta korisnika uz pomoć jednokratne lozinke koju Banka putem SMS poruke šalje na broj mobilnog telefona korisnika koji je registrovan u sistemu Banke.

Mastercard SecureCode unapređeni sistem zaštite tokom procesa kupovine na internetu je potpuno besplatan, brz i jednostavan, važi za sve postojeće Mastercard platne kartice, podrazumevajući da Direktna Banka u svojoj evidenciji ima broj mobilnog telefona korisnika.

Uputstvo za plaćanje putem MasterCard® SecureCode™:

Nakon unosa potrebnih podataka za kupovinu, otvoriće se posebna forma za unos jednokratne lozinke koja će Vam biti dostavljena putem SMS poruke na broj mobilnog telefona. Ovom lozinkom potvrđujete Vaš identitet i izvršavate plaćanje;

Važno je da znate:

  • · Jednokratna lozinka se koristi samo za jednu kupovinu i nju je neophodno uneti u roku od 10 minuta.
  • · Ukoliko zatražena lozinka nije pristigla u navedenom roku od 10 minuta ili nije uneta u ovom roku potrebno je da zahtevate novu, koju možete da zatražite najviše tri puta za jedno plaćanje. Ukoliko ste tri puta zahtevali lozinku i niste obavili plaćanje putem lozinke potrebno je da kontaktirate Info centar Banke.
  • · Ukoliko pogrešite prilikom unosa lozinke, dobićete informaciju da podaci nisu ispravni. Kako bi Vaša kartica bila zaštićena od mogućnosti zloupotrebe Vaš nalog će biti blokiran nakon treće pogrešno unete lozinke. Blokiran nalog onemogućava jedino plaćanje na sajtovima koji zahtevaju unos SecureCoda-a (lozinke), dok su sve ostale transakcije karticom omogućene.
  • · Za deblokadu kartice, kao i sva dodatna pitanja vezana za Mastercard SecureCode™ molimo pozovite Info centar Banke, radnim danima od 09 do 17h, na broj telefona +381 11 333 6000.

Česta pitanja i odgovori

Da li mogu da koristim Mastercard SecureCode ukoliko ne primam obaveštenja o izvršenim transakcijama platnim karticama u vidu SMS poruke od Banke?

Da, možete ukoliko ste Banci dostavili broj telefona koji trenutno koristite. Ukoliko ste menjali broj telefona ili je broj telefona ostao isti ali je promenjen mobilni provajder, a promenu niste prijavili Banci u Vašem je interesu da posetite ekspozituru ili pozovete Info centar Banke kako biste bili sigurni da je Vaš broj telefona registrovan u sistemu.

Da li je potrebno da se registrujem za plaćanje putem Mastercard SecureCode-a?

Ne ukoliko je Vaš broj telefona registrovan u sistemu Banke.

Kako me Mastercard SecureCode štiti?

Kada prilikom plaćanja ispravno unesete lozinku (sigurnosni kod) kod online trgovca koji učestvuje u programu, potvrđujete da ste autorizovani vlasnik kartice i Vaša kupovina će biti izvršena.

Da li me korišćenje Mastercard SecureCode-a košta?

Ne, korišćenje je besplatno.

Gde mogu koristiti Mastercard SecureCode-a kao unapređeni sistema zaštite prilikom kupovine na internetu ?

Na svim prodajnim mestima na internetu koja podržavaju sigurnu kupovinu putem MasterCard® SecureCode™ i označena su kao takva.