Direktna Banka koristi kolačiće (cookies) koji služe poboljšanju funkcionalnosti sajta i ne sadrže lične podatke. Više o kolačićima pročitajte u Zaštiti privatnosti.

Digitalne inovacije u bankarskom sektoru

Digitalne inovacije u bankarskom sektoru

Digitalne inovacije u bankarskom sektoru

Panel na temu „Onlajn onbording - od regulative do neophodnosti“, u okviru 15. Nedelje komplajans funkcije u bankama koju je organizovalo Udruženje banaka Srbije, imao je za cilj da predstavi kako su banke prilagodile svoju digitalnu strategiju novim momentima i izazovima na tržištu. Važan aspekt diskusije dao je i član Izvršnog odbora Direktne Banke, Dimitar Komlenović, kao predstavnik domaće banke koja se u procesu digitalizaije i rapidnih promena oslanja na sopstvene resurse i svoj „know-how“.

Učesnicima panela su predstavljena dosadašnja „online onboarding“ iskustva.

„Kod digitalizacije je ključna transformacija u načinu razmišljanja, kao i multidisciplinarnost ljudi koji je implementiraju. U proteklom periodu došlo je do velikih promena u pogledu strategije banaka, koje pored napora da se približe klijentima direktno na prodajnim mestima, dobijaju mnogo efikasniji pristup u vidu online digitalnih kanala. Nadam se da ćemo uskoro dobiti mogućnost za određene inovativne servise kao što je upotreba veštačke inteligencije u procesu utvrđivanja identiteta i prepoznavanju lica, na koje ćemo moći da se oslonimo prilikom rada sa klijentima“ - izjavio je Komlenović.

Gospodin Komlenović je istakao da se promene se dešavaju brzo, a da je na bankarima da se dešavaju i kvalitetno. „Domaće banke, koje nemaju oslonac u grupi, moraju pametno da odlučuju i optimalno ulažu novac i energiju. Direktna Banka se u tom pogledu u dosadašnjem poslovanju odlično pokazala o čemu svedoči i rast broja korisnika digitalnih usluga za 30 odsto“ – dodao je Komlenović.

Direktna Banka aktivno prati svetske trendove i podržava inovacije, te je digitalizacija usluga proces koji je odavno započeo, dok se sada ubrzano razvija i aktivnije prihvata od strane klijenata.