Direktna Banka koristi kolačiće (cookies) koji služe poboljšanju funkcionalnosti sajta i ne sadrže lične podatke. Više o kolačićima pročitajte u Zaštiti privatnosti.

Putujte sa osmehom

Ostvarite 4% povraćaja sredstava prilikom plaćanja smeštaja Mastercard kreditnom karticom Direktne Banke na sajtu

Booking.com

Direktna Banka je u saradnji sa kompanijom Booking.com omogućila uštedu u iznosu od 4% ukupne vrednosti smeštaja, za korisnike koji putem internet stranice Banke posete sajt Booking.com i izvrše plaćanje Mastercard kreditnom karticom Direktne Banke. Povraćaj novca na račun kartice korisnika biće izvršen u roku od najmanje 64 dana od momenta realizacije transakcije plaćanja smeštaja.

Iskoristite promotivni period do 30. septembra 2021. godine i prilikom rezervacije i plaćanja smeštaja na željenoj destinaciji Mastercard kreditnom karticom Direktne Banke ostvarite dodatni popust od 15%.

Ko može da ostvari pravo na povraćaj novca

Svi korisnici Mastercard kreditne kartice Direktne Banke u mogućnosti su da ostvare povraćaj sredstava u iznosu od 4% ukupne vrednosti smeštaja na sajtu Booking.com.

Šta treba da učinite kako biste omogućili povraćaj sredstava

  • Korak 1

    Posetite sajt Booking.com putem linka na web strani Direktne Banke i prijavite se na Vaš Booking.com nalog (ukoliko nemate nalog potrebno je da izvršite početnu registraciju i otvorite nalog).

  • Korak 2

    Pronađite željenu destinaciju i izaberite odgovarajući smeštaj.

  • Korak 3

    Izvršite rezervaciju smeštaja koristeći Mastercard kreditnu karticu Direktne Banke.

  • Korak 4

    Platite celokupan iznos smeštaja preko sajta Booking.com ili direktno na licu mesta koristeći Mastercard kreditnu karticu Direktne Banke.

Iznos i rok za povraćaj sredstava

Booking.com će na račun vaše Mastercard kreditne kartice izvršiti povraćaj 4% od ukupne vrednosti plaćenog aranžmana.

Rok za povraćaj sredstava na račun Mastercard kreditne kartice Direktne Banke je najmanje 64 kalendarska dana po izvršenom plaćanju smeštaja.

Na sajtu Booking.com je moguće rezervisati putovanja na 85.000 svetskih destinacija, u 2.540.158 objekata i 228 država. Ovo je samo jedan od razloga milionskih poseta ovom portalu na dnevnom nivou. Korisnici Mastercard kreditne kartice Direktne Banke imaju motiv više. Izaberite željenu destinaciju i smeštaj, uživajte u putovanju i uštedite!

Česta pitanja i odgovori

Kojom platnom karticom ostvarujem pravo na povraćaj novca prilikom rezervacije smeštaja na sajtu Booking.com?

Pravo na povraćaj sredstava ostvaruje se plaćanjem Mastercard kreditnom karticom Direktne Banke.

Da li uslugu povraćaja sredstava mogu da ostvarim direktnim logovanjem na sajt Booking.com?

Povraćaj sredstava nije moguće ostvariti direktnim logovanjem na sajt Booking.com. Kako biste bili u mogućnosti da realizujete uslugu povraćaja sredstava potrebno je da se na sajt Booking.com ulogujete preko linka koji se nalazi na web stranici Direktne Banke.

Da li je potrebna registracija na sajtu Booking.com?

Registrovani korisnici će preko sajta Direktne Banke biti upućeni na sajt Booking.com gde je neophodno da se prijave na svoj Booking.com nalog. Ukoliko nemate otvoren nalog potrebno je da po upučivanju na sajt Booking.com registrujete svoj nalog.

Da li postoje ograničenja u pogledu usluge koju obavljam na sajtu Booking.com?

Nema ograničenja. Sve usluge rezervacije i plaćanja smeštaja na Booking.com portalu Vam daju mogućnost da ostvarite pravo na povraćaj sredstava.

Kada mogu da očekujem da će sredstva biti vraćena na račun moje kartice?

Sredstva će biti vraćena na račun korisnikove Mastercard kreditne kartice 64 dana nakon plaćanja usluge smeštaja na sajtu Booking.com.

Ukoliko imam više kartica koje su registrovane na Booking.com, ali ne i Mastercard kreditnu karticu da li je moguće ostvariti pravo na povraćaj?

U navedenom slučaju, usluga povraćaja novca nije moguća. Potrebno je da dodate Mastercard kreditnu karticu na listu kartica za plaćanje na Booking.com, kako biste mogli da prilikom plaćanja izaberete Mastercard kreditnu karticu Direktne Banke i ostvarite pravo na povraćaj sredstava.

Korisnik sam Genius programa lojalnosti na Booking.com, da li ću ostvariti pravo na povraćaj sredstava ukoliko rezervišem i platim uslugu na Booking.com Mastercard kreditnom karticom?

Naravno, kao korisnik Mastercard kreditne kartice Direktne Banke ostvarujete pravo na povraćaj sredstava, kao i na benefite predviđene Genius programom.