Direktna Banka koristi kolačiće (cookies) koji služe poboljšanju funkcionalnosti sajta i ne sadrže lične podatke. Više o kolačićima pročitajte u Zaštiti privatnosti.

Bezbedna kupovina na internetu

Visa karticama Direktne Banke

Verified by Visa je besplatan unapređeni sistem zaštite od neovlašćenog korišćenja Vaše Visa Gold debitne kartice tokom procesa kupovine na internetu.

Direktna Banka je svim svojim korisnicima Visa Gold debitnih platnih kartica omogućila korišćenje Verified by Visa tehnologije, kao unapređenog sistema zaštite tokom procesa kupovine na internetu, što podrazumeva dodatnu proveru identiteta korisnika uz pomoć jednokratne lozinke koju Banka putem SMS poruke šalje na broj mobilnog telefona korisnika koji je registrovan u sistemu Banke.

Verified by Visa unapređeni sistem zaštite tokom procesa kupovine na internetu je potpuno besplatan, brz i jednostavan, važi za sve postojeće Visa Gold debitne platne kartice, podrazumevajući da Direktna Banka u svojoj evidenciji ima broj mobilnog telefona korisnika.

Uputstvo za plaćanje putem Verified by Visa:

Nakon unosa potrebnih podataka za kupovinu, otvoriće se posebna forma za unos jednokratne lozinke koja će Vam biti dostavljena putem SMS poruke na broj mobilnog telefona. Ovom lozinkom potvrđujete Vaš identitet i izvršavate plaćanje;

Važno je da znate:

  • · Jednokratna lozinka se koristi samo za jednu kupovinu i nju je neophodno uneti u roku od 10 minuta.
  • · Ukoliko zatražena lozinka nije pristigla u navedenom roku od 10 minuta ili nije uneta u ovom roku potrebno je da zahtevate novu, koju možete da zatražite najviše tri puta za jedno plaćanje. Ukoliko ste tri puta zahtevali lozinku i niste obavili plaćanje putem lozinke potrebno je da kontaktirate Info centar Banke.
  • · Ukoliko pogrešite prilikom unosa lozinke, dobićete informaciju da podaci nisu ispravni. Kako bi Vaša kartica bila zaštićena od mogućnosti zloupotrebe Vaš nalog će biti blokiran nakon treće pogrešno unete lozinke. Blokiran nalog onemogućava jedino plaćanje na sajtovima koji zahtevaju unos sigurnosnog koda (lozinke), dok su sve ostale transakcije karticom omogućene.
  • · Za deblokadu kartice, kao i sva dodatna pitanja vezana za Verified by Visa tehnologiju plaćanja na internetu molimo pozovite Info centar Banke, radnim danima od 09 do 17h, na broj telefona +381 11 333 6000.

Pitanja i odgovori

Da li mogu da koristim ovu uslugu ukoliko ne primam obaveštenja o izvršenim transakcijama karticama u vidu SMS poruke od Banke?

Da, možete ukoliko ste Banci dostavili broj telefona koji trenutno koristite. Ukoliko ste menjali broj telefona ili je broj telefona ostao isti ali je promenjen mobilni provajder, i niste prijavili Banci najbolje je da posetite ekspozituru ili pozovete Info centar Banke kako biste bili sigurni da je Vaš broj telefona registrovan u sistemu.

Da li je potrebno da se registrujem za ovu usluge?

Ne ukoliko je Vaš broj telefona registrovan u sistemu Banke.

Kako me Verified by Visa štiti?

Kada prilikom plaćanja ispravno unesete lozinku (sigurnosni kod) kod online trgovca koji učestvuje u programu, potvrđujete da ste autorizovani vlasnik kartice i Vaša kupovina će biti izvršena.

Da li me ova usluga košta?

Ne, usluga je besplatna.

Gde mogu koristiti uslugu sigurne kupovine?

Na svim prodajnim mestima na internetu koja podržavaju sigurnu kupovinu putem Verified by Visa servisa.